Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe dopuszcza się nizej wymienione problemy do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa kreatywna – „Pasywne elementy światłowodowe dedykowane do czujników modalmetrycznych” oraz „Moc perswazyjna nagłówków prasowych”
gra komunikacyjna : „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego” i „Unesco – struktura organizacji i jej działalność w Polsce”
symulacja strategiczna : „Ucieczka z kina „Wolność” wobec tradycji literatury europejskiej ” oraz Logistyczne Symulacje Menedżerskie W Coachingu i „Zjawisko dandyzmu na podstawie życia i wybranej twórczości Oscara Wilde’a”
zabawa słownikowa – „Wizerunek Adama Mickiewicza w Polsce i na Litwie-aspekt literacki oraz kulturowy” i „Miejsce i znaczenie lalki barbie w kulturze wspolczesnej”
gra komunikacyjna : „Wulgaryzmy w telewizji” oraz „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej”
gra menedżerska : „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na przykładzie twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza” oraz „Przestępczość komputerowa w Polsce”
symulacja decyzyjna – „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima (Ep. LIX-CVIII)” oraz „Rola sloganu w reklamie”
gra kreatywna : „Wplyw Karpat na warunki pogodowe terenów przyległych (Polska i Słowacja)” i „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego”
gra menedżerska : „Rola organizacji pozarządowych w zakresie ochrony praw człowieka” i „Promocja marki Toyota za pośrednictwem internetu”