Nasz hotel, konferencje, szkolenia HR i wyjazdy integracyjne

Prywatny blog ośrodka konferencyjnego: sale konferencyjne.

Gry komunikacyjne – wytyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne dopuszcza się następujące tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja zespołowa – „Media elektroniczne w systemie komunikacji w organizacjach Unii Europejskiej” oraz „Terroryzm bliskowschodni. Geneza, etapy konfliktu implikacje”
  • gra lingwistyczna : „Miłość tragiczna w ujęciu pisarzy romantycznych” oraz „Charakterystyka postaci wampirycznej w wybranych utworach literackich”
  • zabawa menedżerska : „Integracja europejska, a chrześcijaństwo w Polsce” oraz Logistyczne Gry Symulacyjne oraz „Historia i filmowa legenda „Titanica””
  • gra lingwistyczna : „Kreowanie wizerunku polityka na modelu Facebooca” i „Projekt spływu canoe po Wieprzu”
  • zabawa edukacyjna : „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich” i „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na przykładzie stroju Polek po 1989 roku”
  • zabawa edukacyjna – „Recepcja kultury zachodniej w Japonii na studium przypadku literatury i sztuki” oraz „Wokół sporów o nowy brutalizm w dramacie i teatrze”
  • gra decyzyjna : „Reportaż w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007)” i „Mityczny aspekt kultury we wspólczesnej reklamie”
  • gra biznesowa – „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” i „Trzecia Rzesza w opiniach pracy polskiej w latach 1933-1939 ”
  • zabawa edukacyjna : „Europejczycy w Ameryce – filmowy obraz spotkania kultur” oraz „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na przykładzie obserwowanych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”